Wydrukuj tę stronę

Regulamin użytkowania domku i pokoi

Witamy Państwa serdecznie, będziemy wdzięczni za przestrzeganie poniższych zasad warunkujących zapewnienie spokoju i bezpieczeństwa gości.
1. Wynajmujący zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego i BHP. Zabronione jest używanie grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących stałego wyposażenia. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
2. W domu, na balkonie, w pokojach i na terenie całego obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia oraz używania ognia otwartego.
3. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 7.00.
4. Prosimy o zamykanie wejścia do obiektu na klucz. Gości korzystających z parkingu prosimy o zamykanie na noc bramy wjazdowej na teren posesji.
5. Parking na terenie posesji jest przeznaczony tylko dla gości naszego obiektu. Parking jest bezpłatny oraz niestrzeżony. Prosimy o stosowanie się do zaleceń gospodarzy odnośnie miejsca parkowania. Nie ponosimy odpowiedzialności za
pojazdy pozostawione na parkingu oraz rzeczy w nich znajdujące się.
6. Wynajmujący ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia powstałe z jego winy. Szkody rozliczamy na bieżąco.
7. Wszelkie usterki techniczne należy zgłosić właścicielowi bezzwłocznie. Zabrania się samodzielnych napraw, modernizacji sprzętu będącego na wyposażeniu domu.
8. Prosimy nie pozostawiać dzieci bez nadzoru.
9. Każdorazowo przed opuszczeniem domu / pokoju wynajmujący zobowiązany jest do zamknięcia drzwi, okien, wyłączenia wszelkich urządzeń elektrycznych, zgaszenia światła oraz wniesienia do środka wszystkich przedmiotów stanowiących wyposażenie.
10. Właściciel nie odpowiada za przedmioty cenne pozostawione w niezamkniętym pokoju czy domku bez opieki.
Prosimy o zamykanie swoich pokoi na klucz  – nie bierzemy odpowiedzialności za pozostawione rzeczy na terenie całej posesji.
Opłata za zagubienie kluczy wynosi 50 złotych.
11. Wynajmujący zobowiązany jest do zamykania gazu, wyłączania kuchni indukcyjnej, wyłączania wentylatora w łazience przed wyjściem  z domu.
12. Wynajmujący zobowiązany jest segregacji śmieci zgodnie z opisem na pojemniku, do wynoszenia na bieżąco śmieci i pozostawienia ich w zamkniętym worku obok wejścia do domu oraz posprzątania domu przed jego opuszczeniem.
13. Prosimy o nie pozostawianie produktów spożywczych w lodówce.
14. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny brak prądu spowodowany problemami dostawcy energii oraz z tytułu utraty lub uszkodzenia mienia gości.
15. Zwierzęta mogą przebywać na terenie posesji tylko za zgodą właściciela obiektu. Prosimy  o zachowanie czystości po swoich zwierzętach.
16. Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego świadczenia usług w przypadku drastycznego naruszenia regulaminu przez gości.
17. Ilość osób zajmujących pokój nie może być większa niż ustalona z właścicielem obiektu. Osoby odwiedzające naszych gości proszone są o opuszczenie obiektu do godziny 22.00.
18. Doba hotelowa zaczyna się o godz.16.00 , a kończy o godz.10.00. Wszelkie wcześniejsze zajęcie pokoju/domku lub późniejsze opuszczenie należy uzgadniać z właścicielem osobiście lub telefonicznie.
19. Prosimy o używanie obuwia domowego (kapcie, pantofle, klapki, itp.) na terenie całego obiektu. Chcemy, aby nasi goście czuli się u nas, jak we własnym domu i tak też nasz dom traktowali.
20. Zapoznanie się z powyższym regulaminem jest obowiązkiem każdego z gości. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od przestrzegania zasad w nim zawartych.

Życzymy miłego wypoczynku  i  zapraszamy do ponownego odwiedzenia.

Gospodarze, tel. kontaktowy 604 151 983

Uwaga:
Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu lub najpóźniej następnego dnia, zgodnie z określonym terminem rezerwacji.
Należy przedłożyć do wglądu dowód osobisty lub inny dokument tożsamości w celu dokonania wpisu gości do książki meldunkowej obiektu.